Kilka miesięcy działań, nowa technologia oraz niesamowita energia bijąca od trójmiejskich studentów. Trzecia edycja AppCamp już za nami. Ten rok był wyjątkowy, ponieważ podjęliśmy decyzję aby skupić się na aplikacjach pod Oculus Rift.

Było to wyzwanie, które wpisuje się w misję AppCampu – innowacyjność, dzielenie się wiedzą, oraz wsparcie młodych i utalentowanych osób w realizacji ich autorskich pomysłów.

AppCamp2014_pl3AppCamp Crew 2014

Tegoroczny finał odbył się w Olivia Tower, gdzie atmosferę wydarzenia dodatkowo budował przepiękny widok na Gdańsk.

W tegorocznym finale znalazło się pięć drużyn:

Michał Łobacz i Damian Karczewski – aplikacja Drunk Driver
Radosław Dobrzeniecki i Radosław Pluskota – aplikacja Arachnofob
Łukasz Komorowski i Ewa Jóźwiak – Nauka Jazdy
Dorota Ossowicka i Damian Karczewski – Interaktywna wędrówka po Westerplatte
Marta Porzeżyńska i Magda Gębska – inVEINsion

Zwycięską aplikacją pod kątem graficznym i programistycznym okazała się Drunk Driver.

AppCamp2014_pl2Aplikacja Drunk Driver.

Gratulujemy!

AppCamperzy otrzymali od nas szereg nagród:

Damian Karczewski otrzymał licencję Unity Pro 5.
Michał Łobacz otrzymał projektor BenQ TW523.
Graficy otrzymali SpaceMouse 3D PRO, a pozostali programiści, którzy przeszli do finału wygrali myszki gamerskie Mad Catz RAT.

Dodatkowo wszyscy programiści, którzy zaprezentowali swoje aplikacje podczas finału otrzymują na własność Oculus Rifta.

Poprosiliśmy też o opinię jednego z finalistów – Damiana Karczewskiego.

Bardzo cieszę się, że uczestniczyłem w tegorocznym AppCampie! Prowadzący Krzysztof Kowalski, Adam Szuliński, Łukasz Stolarczyk i Dominika Bród, okazali się nie tylko ekspertami w swoje dziedzinie, ale i bardzo miłymi, młodymi ludźmi. Na warsztatach można było się bardzo wiele od nich nauczyć. Na etapie prac nad grą, bardzo pomocny okazał się nasz mentor, guru Unity3D Krzysiek Kowalski, służąc radą zawsze gdy jej potrzebowaliśmy.

Nieco ponad dwa miesiące ciężkiej pracy opłaciły się nie tylko dlatego, że dostaliśmy bardzo hojne nagrody, za które pragniemy bardzo gorąco podziękować, ale również dlatego, że wdrożyły nas w świat tworzenia profesjonalnych aplikacji oraz dały możliwość poznania wielu ciekawych ludzi. Pracowaliśmy po godzinach oraz spotykając się w weekendy. Mimo braku wolnego czasu sprawiało nam to wiele przyjemności – zauważyliśmy, że praca nad własnym pomysłem nie męczy, co jeszcze bardziej motywowało nas to do sprawnego działania.

Z Michałem dobraliśmy się idealnie, szybko się zakumplowaliśmy, teraz gdy AppCamp już się zakończył wiemy, że będziemy dalej rozwijać naszą grę, ale również spotykać towarzysko, bo Michał szybko dołączył do naszej paczki znajomych!

Nie możemy wyjść z podziwu jak profesjonalnie a zarazem w bardzo przyjacielskiej, niemal rodzinnej atmosferze został zorganizowany tegoroczny AppCamp.

AppCamp’a polecę każdemu kto w przyszłości będzie chciał pracować w zawodzie!
Jestem wdzięczny za to, że mogłem w nim uczestniczyć!

Jeszcze raz dziękujęmy za wspaniale spędzony czas! W międzyczasie powoli zaczynamy przygotowania do kolejnej edycji AppCamp, która wystartuje na początku 2015 roku.

AppCamp2014_pl5Kamil Pakur wita gości na finale AppCamp.

AppCamp2014_pl12Aplikacja – Nauka Jazdy.

AppCamp2014_pl7

AppCamp2014_pl1Aplikacja – Interaktywna wędrówka po Westerplatte.

AppCamp2014_pl13Aplikacja – inVEINsion.

Foto: Mateusz Paszkiewicz